Politică de rambursări și returnări

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă timp de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția ta, nu îți putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul tău trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ai primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de la returnare. Bunurile perisabile cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole neeligibile pentru returnare:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele produse de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de dovada achiziției.

Te rugăm să nu trimiți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care sunt acordate doar rambursări parțiale:

  • Carte cu semne evidente de uzură
  • CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă, sau disc de vinil care a fost deschis
  • Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau lipsesc părți din motive care nu sunt din vina noastră
  • Orice articol care este returnat mai târziu de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea ta este primită și inspectată, îți vom trimite un email pentru a te notifica că am primit articolul returnat. Te vom notifica și despre aprobarea sau respingerea rambursării tale.

Dacă ești aprobat, atunci rambursarea ta va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului tău de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ai primit încă rambursarea, verifică din nou contul tău bancar.

Apoi contactează compania ta de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea ta este postată oficial.

Apoi contactează banca ta. Adesea este nevoie de un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ai făcut toate aceste lucruri și tot nu ai primit rambursarea ta, te rugăm să ne contactezi la {adresa de email}.

Articole la reducere

Doar articolele la preț întreg pot fi rambursate. Articolele la reducere nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim doar articolele defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să-l schimbi pentru același articol, trimite-ne un email la contact@amado.ro și trimite articolul la: {adresa fizică}.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou când a fost cumpărat și expediat direct către tine, vei primi un credit cadou în valoarea returnării tale. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou îți va fi trimis prin poștă.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou atunci când a fost cumpărat, sau dacă donatorul cadoului a avut comanda trimisă către el însuși pentru a ți-l da mai târziu, vom trimite rambursarea donatorului cadoului și el va afla despre returnarea ta.

Expedieri de returnare

Pentru a returna produsul, ar trebui să îl trimiți prin poștă.

Vei fi responsabil pentru plata costurilor de expediere pentru returnarea produsului tău. Costurile de expediere sunt nerambursabile. Dacă primești o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursarea ta.

În funcție de locul în care locuiești, timpul pe care îl poate lua produsul schimbat să ajungă la tine poate varia.

Dacă returnezi articole mai scumpe, poate ar trebui să iei în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau să cumperi o asigurare de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul tău returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne la contact@amado.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.